Unieke functiemenging van wonen, werken en recreëren in Valley
Woon- en kantoortoren Valley heeft een bijzondere menging van functies. Irina Rosier van VGE REM en Sander Bon van D&B The Facility Group leggen in SWP 10 uit waarom ook de bijbehorende serviceverlening bijzonder is.
In het artikel in Smart WorkPlace magazine 10 legt Irina uit wat Valley – naast de bijzondere vormgeving – zo uniek maakt: “Het is wonen, werken, recreëren (horeca en culturele ruimtes) en parkeren. En dat alles op de Zuidas, ook al een uitzonderlijke plek. Door al deze aspecten is Valley een locatie die geen gelijke kent.”
Persoonlijk management
Valley heeft huurders uit het topsegment en dat heeft consequenties voor het management van Valley. Irina: “Huurders hebben een hoog ambitie- en verwachtingsniveau op het gebied van services. Terecht, want zij betalen daar ook voor.” Sander vult aan: “Irina haalt niet voor niets het belang van persoonlijk management aan. Zowel bewoners als kantoormedewerkers moeten in alles ervaren dat ze thuiskomen.” Het brengt hem meteen bij een behoorlijke uitdaging: “Aan de ene kant ziet het gebouw er mooi uit en wil je het gebouw ook zo inrichten. Aan de andere kant wil je er ook warmte aan toevoegen. Mensen willen namelijk op hoog niveau geserviced worden. Tegelijkertijd draait het echter ook om de vraag: voel ik me prettig bij iets en iemand? Voor ons betekent dit dat we mensen moeten inzetten die uitblinken in de een-op-een benadering en in het bedienen op hoog niveau.”
Irina Rosier van VGE REM en Sander Bon van D&B The Facility Group.
Hotel
In het artikel licht Irina ook de aanpak toe waar VGE REM bij Valley vanaf het begin voor koos: “We wilden het niet benaderen als wonen of als kantoor, maar als een hotel. Met daarbij de ambitie om het vijfsterrengevoel over te brengen op de gebruikers van Valley. Daarom is er bij de inrichting van het gebouw ook gekozen voor kleuren die die hotelsfeer oproepen. En proberen we het ook in andere zaken door te voeren. Een klein voorbeeld: met Pasen hebben we bij alle woningen een mandje met chocolade paaseieren aan de deur gehangen met daarop een kaartje ‘Prettige paasdagen van het team van Valley’. Met die persoonlijke touch proberen we het verschil te maken en we merken dat dat enorm gewaardeerd wordt.” Sander vult aan: “Je probeert op deze manier een community te creëren waar mensen zich fijn voelen.”
Lees het complete interview in Smart WorkPlace Magazine nummer 10 (pagina 12-19). U vindt de digitale versie van de tiende editie in de Kennisbank. Daar vindt u ook de eerste negen edities en de acht e-zines die Smart WorkPlace publiceerde. Wilt u de tiende editie liever in print? Bestel dan hier.
Fotografie bij dit artikel: Michael Kooren.
Highlights uit onderzoek Markt in Kaart
zondag 10 december
De perspectieven van opdrachtgevers, cateraars en gasten ontdek je in het onderzoek Markt in Kaart van The Food Office. ...
Ontdek het perspectief van de gast
zondag 26 november
Een succesvolle cateringdienstverlening valt of staat met tevreden gasten. Maar wat wil die gast nu precies? Hun perspectief ...