Digitaal contractmanagement in de cateringbranche

3 min

 

Digitaal contractmanagement in de cateringbranche

The Food Office en Grip Facility slaan de handen ineen om cateringcontractmanagement te digitaliseren. Hierdoor worden de audits en tevredenheidsonderzoeken efficiënter, transparanter, beter analyseerbaar, en bieden ze op de lange termijn waardevolle inzichten in trends.

De resultaten zijn direct zichtbaar in het contractdashboard van Grip en rapportages kunnen eenvoudig gedeeld worden. Voor The Food Office en haar opdrachtgevers betekent dit een vereenvoudigd beheer van cateringcontracten. 

Door de combinatie van de expertise van The Food Office rondom eten en drinken in de werk- en de innovatieve audit- en contractmanagementsoftware van Grip Facility, kunnen organisaties nu eenvoudiger kwaliteitsnormen, contractprestaties en klanttevredenheid beter beheren en optimaliseren. Pieter van de Graaf van The Food Office: "Het managen van een cateringcontract is complex. Goed contractmanagement begint bij inzicht: worden afspraken daadwerkelijk nagekomen? Veel opdrachtgevers worstelen met het creëren van dit transparante overzicht. Door samen te werken met GRIP Facility bieden wij een krachtige, efficiënte oplossing die écht impact maakt."

Slimmer auditen, direct resultaat 

Met deze samenwerking introduceert The Food Office een digitale oplossing voor haar opdrachtgevers om audits en tevredenheidsonderzoeken efficiënter uit te voeren en te monitoren. Waar voorheen audits vaak handmatig werden uitgevoerd en verwerkt, biedt deze nieuwe aanpak: Een gebruiksvriendelijke tool die eenvoudig op locatie te gebruiken is

  • Tijdsbesparing door geautomatiseerde registratie en rapportage
  • Real-time inzichten in prestaties via één online platform
  • Geen gedoe meer met uitgebreide Excel-sheets, altijd direct inzicht voor de opdrachtgever
  • Eenvoudigere data-analyse en inzicht in trends tussen verschillende locaties
  • Mogelijkheid om te benchmarken met vergelijkbare organisaties
  • Gedetailleerde auditrapportages, inclusief foto’s en advies

Met deze digitale oplossing wordt het auditproces sneller, transparanter en eenvoudiger dan ooit.

Stephan Simons van Grip Facility GRIP Facility: “Onze software is ontworpen om zowel organisaties als adviesbureaus te ondersteunen bij het optimaliseren en vereenvoudigen van hun processen en werkzaamheden. Dankzij de samenwerking met The Food Office bieden we niet alleen een digitaal platform, maar zorgen we er ook voor dat de analytische data wordt omgezet in waardevolle kennis en begeleiding voor de foodservice-branche. Doordat de gestandaardiseerde data op dezelfde juiste wordt verzameld in onze software is het voor organisaties, adviesbureaus en dienstverleners gemakkelijker dan ooit om hun te beheren organisaties met elkaar te benchmarken. Je kunt hiermee organisaties vergelijken op prestaties in de verschillende categorisering”.

Delen:

Meer nieuws

Multifunctionele kantoorruimte in Raadhuis Amstelveen

Multifunctionele kantoorruimte in Raadhuis Amstelveen

woensdag 12 maart

Een mooi project van PD Group in Amstelveen. Dit is een volgende stap in het moderniseren van het historische Raadhuis na ...

Lees meer

Envalue nieuwe partner Smart WorkPlace

Envalue nieuwe partner Smart WorkPlace

woensdag 12 maart

Met data-gedreven inzichten en strategisch advies is Envalue de innovatiefste vastgoedadviseur van Nederland. Om bij te ...

Lees meer

Een schonere en duurzamere werkomgeving met Asito

Een schonere en duurzamere werkomgeving met Asito

dinsdag 11 maart

Asito werkt elke dag aan een betere leefomgeving. In 2028 wil Asito hét meest mensgerichte en data-gedreven schoonmaakbedrijf ...

Lees meer

Online debat: Slimme werkplekken, wat levert het op?

Online debat: Slimme werkplekken, wat levert het op?

dinsdag 11 maart

Samen met experts van Vodafone Business, Spacewell en Zens kijken we op woensdag 2 april in een online debat naar de waarde ...

Lees meer

Stem op ISS WorkPlace Manager en Talent of the Year

Stem op ISS WorkPlace Manager en Talent of the Year

dinsdag 11 maart

De genomineerden voor de ISS WorkPlace Manager en Talent of the Year Awards zijn bekend! Breng hier je stem uit!

Lees meer

Breng je stem uit op de CSU Smart Solution of the Year Award

Breng je stem uit op de CSU Smart Solution of the Year Award

maandag 10 maart

De genomineerde innovaties voor de CSU Smart Solution of the Year Award zijn bekend! Ontdek de innovaties en breng je stem ...

Lees meer

IHP Dashboard voor onderwijshuisvesting

IHP Dashboard voor onderwijshuisvesting

maandag 10 maart

Betrouwbare data is belangrijk om de juiste afwegingen te kunnen maken. Ook geeft het Dashboard gemeenten en schoolbesturen ...

Lees meer

Eindbeslissers massaal aanwezig tijdens WorkPlace Xperience

Eindbeslissers massaal aanwezig tijdens WorkPlace Xperience

donderdag 6 maart

Nu al – 6 weken voor de WorkPlace Xperience – zijn al meer dan 500 deelnemers geregistreerd. En nog belangrijker: ...

Lees meer

Hoe ontwikkel ik een multifunctionele accommodatie?

Hoe ontwikkel ik een multifunctionele accommodatie?

donderdag 6 maart

Leer alles over dit ondewerp tijdens de studiedag van HEVO. De studiedag is bedoeld voor bestuurders, beleidsmakers, projectleiders/managers ...

Lees meer

Duizend circulaire werkplekken voor Movares Group

Duizend circulaire werkplekken voor Movares Group

woensdag 5 maart

De uitvraag van Movares was zeer uitdagend: 1.000 circulaire werkplekken. Een interview over de uitdaging en het resultaat ...

Lees meer

SWP Talks #58: Employee Experience

SWP Talks #58: Employee Experience

woensdag 5 maart

Employee experience betekent meer dan alleen een goede koffiebar. Het is een belangrijk onderwerp in de moderne werkomgeving. ...

Lees meer

Ontwikkel je skills in workplace management

Ontwikkel je skills in workplace management

dinsdag 4 maart

Op 26 maart start de vernieuwde Basiscursus WorkPlace Management met een kennismakingsbijeenkomst. Een van de docenten, ...

Lees meer

Essentie van integrale businesscases (deel 2)

Essentie van integrale businesscases (deel 2)

dinsdag 4 maart

Dit artikel is een vervolg van deel 1 van de essentie van integrale businesscases, in dit artikel publiceerden Theo ...

Lees meer

Babyboomers en een gastvrij ontvangst

Babyboomers en een gastvrij ontvangst

maandag 3 maart

De verschillende generaties op kantoor, hoe breng je ze in verbinding? In deze artikelenreeks vertelt Petra de West, Business ...

Lees meer

Van monumentaal pand naar werkplek

Van monumentaal pand naar werkplek

donderdag 27 februari

Hoe maak je van een monumentaal pand een moderne werkomgeving? AENC vertelt over de transformatie van zorginstelling IJsselheem ...

Lees meer

Michael Kortekaas: energie, focus en veerkracht

Michael Kortekaas: energie, focus en veerkracht

donderdag 27 februari

Hoe houd je je energiebatterijen opgeladen, een gezond werk-privé balans en focus op de dingen die je wilt bereiken? ...

Lees meer

Durf te kiezen: gebruik gaat boven bezit

Durf te kiezen: gebruik gaat boven bezit

woensdag 26 februari

Flexibele werkomgevingen zijn een belangrijk onderdeel van de moderne werkomgeving. In gesprek met Robin Paul van Eck, Marketing ...

Lees meer

Als partners elkaar strategie verwezenlijken

Als partners elkaar strategie verwezenlijken

woensdag 26 februari

Het realiseren en vervolgens beheren en onderhouden van locaties voor hoger en academisch onderwijs vereist specifieke expertise. ...

Lees meer

Fietser kan flínk besparen volgens IWG

Fietser kan flínk besparen volgens IWG

dinsdag 25 februari

Woon-werkverkeer verandert razendsnel. Onlangs werd duidelijk dat steeds meer Nederlandse forensen de fiets pakken, dankzij ...

Lees meer

Whitepaper: De do's & don'ts bij het verhuizen van kantoor

Whitepaper: De do's & don'ts bij het verhuizen van kantoor

dinsdag 25 februari

Verhuizen van kantoor, extern maar ook intern, is een belangrijke onderneming. Daarom heeft Martsprojecten de belangrijkste ...

Lees meer

Terug naar boven