19 november 2019: Webinar over virtuele assistent bij klantcontact
Volgens Gartner zal in 2020 85% van de klantcontacten met organisaties zonder menselijke interactie plaatsvinden. Over de rol daarbij van AI organiseert Smart WorkPlace partner TOPdesk op 19 november een webinar.
Tijdens het Engelstalige webinar maak je kennis met Amelia, de Digital Service Desk Employee van TOPdesk. Zij kan dankzij een naadloze verbinding met TOPdesk service management software klanten helpen met Frequently Asked Questions zoals het resetten van passwords.
Doordat de chatbot Amelia bepaalde routinewerkzaamheden overneemt, kunnen medewerkers van de servicedesk zich bezighouden met complexere vragen en projecten en zo de dienstverlening verbeteren. Amelia heeft een menselijk voorkomen en menselijke kenmerken.
De webinar wordt gegeven door Ludo Bergkamp (TOPdesk), Paul Verkaik (IPsoft) en Maurits van der Zouw (Go2the.cloud). Via live chat zal het mogelijk zijn om vragen te stellen.
Aanmelden voor het webinar kan hier.
TOPdesk
dinsdag 19 november 2019permalink
Jens Vermeulen start als accountmanager bij Smart Workplace
zaterdag 8 januari
Een nieuw jaar betekent ook een nieuwe start voor Jens Vermeulen. Hij start als accountmanager voor Smart Workplace en de ...
ISS WorkPlace Manager of the Year en Talent of the Year
zaterdag 8 januari
Op 15 en 16 april 2025 is het weer tijd voor de WorkPlace Xperience. Vanzelfsprekend staan er weer diverse awards op de ...