Dustin kiest voor HEYDAY Hospitality
Smart WorkPlace Partners Dustin en HEYDAY treffen een mooie samenwerking voor hospitality in Dustins nieuwe 'Digital First' werkomgeving.
In het recente E-zine: Digitalisering vertelde Frank van der Leest al over de nieuwe werkwijze. “Toen thuiswerken geen verplichting meer was, hebben we onze manier van werken herzien en een hybride werkvorm geadopteerd. Ter ondersteuning hiervan hebben we Social Meeting Points beschikbaar gesteld. Dat betekent in ons geval dat onze ‘Dustineers’ gebruik kunnen maken van Regus- en Spaces locaties als sociale ontmoetingsplaatsen. Onze boodschap naar de medewerkers? We werken digitaal. Dat mag je vanuit huis doen en we ontvangen je graag op kantoor."
Hospitality
Om ontmoetingen op kantoor te stimuleren en te faciliteren, heeft Dustin in het kantoor in Nijmegen de Fika Lounge geopend. De lounge is hét sociale hart van het gebouw, een warme huiskamer met veel planten en een lekker bakje verse koffie. Frank: “We organiseren hier sessies en bijeenkomsten om iedereen kennis te laten maken met de ruimte. Je hoeft van ons niet naar kantoor, maar we geloven in de fysieke ontmoeting. Dat stimuleren we met deze kennis-events.”
"De lounge staat (door realisatie van een open trap) in directe verbinding met het entreegebied. Voor dit entreegebied zijn we op zoek gegaan naar een partner die de hospitality en ontvangst in dit gebied naar een hoger niveau wil tillen. Van proces naar mens en van traditionele receptie naar hospitality beleving."
Heyday
HEYDAY Hospitality is de aangewezen partij om van het kantoor een bruisende plek te maken. Op dit moment zitten ze in de implementatiefase. Na de implementatiefase start HEYDAY Hospitality begin mei in het kantoor van Dustin in Nijmegen. Een belangrijk speerpunt in het nieuwe partnership is de transitie van een traditionele receptierol naar een allround hospitality functie. “Bij Dustin noemen we dit ‘van proces naar mens’. Persoonlijke aandacht vinden we belangrijk. Het gevoel dat je thuiskomt op je werk.”
"We hebben Heyday gevraagd om op te treden als echte changemaker; alle werkwijzes mogen onder de loep en op de schop, van kleine procesverbeteringen tot aan het aanpassen van het entreegebied. We hebben een specialist nodig met de kennis en kunde om de hospitality beleving grondig op te schudden en Heyday lijkt hiervoor de juiste keuze."
Meer artikelen van Dustin
De onderschatte waarde van vergaderingen
dinsdag 19 december
Vergaderingen zijn veel meer dan momenten van overleg: ze vormen een spiegel van de cultuur binnen jouw organisatie. In ...
Duurzaam aanbesteden in de facilitaire sector: het kan!
dinsdag 19 december
We hebben de mond vol over duurzaamheid. In de praktijk blijkt duurzaam opereren een stuk weerbarstiger, concluderen deelnemers ...