Hybride werken: Hoe vinden we de balans?

Hybride werken: Hoe vinden we de balans?

Hoe kunnen we tegemoetkomen aan de individuele behoeften van werknemers terwijl we tegelijkertijd zorgen voor effectieve samenwerking en hoogwaardige dienstverlening?

Zoals velen ervaren, brengt hybride werken de nodige uitdagingen met zich mee, zowel op organisatorisch vlak als op het gebied van kantoorhuisvesting en werkconcepten. Het behoud van verbinding is hierbij een belangrijk onderwerp. Bij elke organisatie speelt de vraag hoe de sociale cohesie, de smeerolie voor goede samenwerking en dienstverlening, in stand te houden als collega’s elkaar minder vaak treffen op kantoor. Op inspirerende en interactieve wijze wil HEVO dit onderwerp uitlichten.

Dilemma's

Veelgehoorde dilemma’s bij hybride werken zijn: hoe ziet een kantoor eruit dat is afgestemd op hybride werken? Hoe voorkom je verloop van medewerkers en versterk je de binding met de organisatie? Wat is de sociale waarde van het fysieke kantoor? Hoe zorg je voor de leerervaringen voor jonge/nieuwe collega’s? Wat is de goede mix tussen thuis en op kantoor werken? Wat is de beleving van drukte op kantoor en hoe kun je hierin sturen?

De ochtend wordt afgesloten met een rondleiding door het nieuwe kantoor van de NBA, waarna het onder het genot van een lunch mogelijk is om te netwerken. We nodigen u van harte uit om deel te nemen aan de inspiratiesessie rondom het thema hybride werken.

Aanmelden

Het evenement is op Donderdag 10 oktober 2024 van 9.00 tot 13.30 uur in het Kantoor NBA, Mercuriusplein 3, 2132 HA Hoofddorp. Aanmelden kan hier.

Delen: Twitter LinkedIn Facebook

permalink

Naar het overzicht

Terug naar boven