De intelligente geconnecteerde werkplek

De intelligente geconnecteerde werkplek

Vastgoedteams over de hele wereld hebben te maken met onzekerheden. De meeste medewerkers willen nu deels vanuit huis werken. Zeker op kantoor hebben medewerkers nog nooit zoveel invloed gehad als nu.

Als gevolg hiervan onderzoeken veel bedrijven de implicaties van een 'hybride werkplek' als strategie voor de lange termijn.

Realtime gegevens

Bekijk het op deze manier: het beheren van een kantoor wordt meer zoals autorijden. Je verwacht dat de boordcomputer van uw voertuig alle essentiële functies in realtime bewaakt en regelt. En zich zelfs aanpast aan veranderende omstandigheden en uw eigen rijgedrag. Je wilt ook live informatie over uw snelheid, status van de lichten, brandstof, enz. En je verwacht ook een melding te krijgen als iets defect is of als een risico zich voordoet (bijvoorbeeld lage temperaturen en slipgevaar). Dit is precies het soort live gegevens dat FM-teams op een flexibele werkplek ook graag zien, zodat ze tijdig kunnen handelen op basis van actuele informatie. Nog belangrijker: realtime gegevens helpen medewerkers om met de ingewikkelde details van een hybride werkplek om te gaan en een productieve werkdag te hebben.

“De hele branche erkent de transformatieve kracht van een betere connectiviteit en IoT big data-analyses.”

De meerwaarde

Een connected intelligence platform biedt meerdere voordelen vergeleken met losstaande oplossingen voor facilitair beheer (IWMS) en slimme gebouwen (ondersteund door IoT). Deze voordelen omvatten drie categorieën die bijzondere aandacht verdienen. Op korte termijn werpen ze vruchten af op zowel financieel als menselijk vlak. En op lange termijn stellen ze de klant in staat om transformatieve oplossingen in te voeren. Terwijl deze voordelen ook in verschillende mate kunnen worden behaald door elk van de afzonderlijke softwaretypen, kan een verbonden oplossing het volledige potentieel van deze technologieën realiseren.

De meerwaarde van stroomlijnen, innovatie en veerkracht heeft het potentieel om aanzienlijkevoordelen op te leveren: financieel rendement door besparingen, reputatievoordelen als marktleider, en gezondheidsvoordelen en grotere tevredenheid van gebruikers. De grootte van dit rendement varieert van klant tot klant. Net zoals voordelen afhankelijk kunnen zijn van het individu, kunnen CPIPoplossingen worden afgestemd op de individuele situaties.

Download de hele whitepaper hier.

Delen: Twitter LinkedIn Facebook

permalink

Naar het overzicht

Terug naar boven