App regelt zaken rondom werkomgeving

App regelt zaken rondom werkomgeving

Persoonlijke services rond de werkomgeving via een app aanvragen: met de service-app ArrangeIT moet dat mogelijk zijn.

De vraag naar gemaksdiensten die het leven eenvoudiger maken neemt sterk toe. Op een toegankelijke én laagdrempelige manier willen consumenten hierin ondersteund worden, zowel offline als online. Arrange Integrated, onderdeel van facilitair dienstverlener en Smart WorkPlace Founding Partner ArrangeGroup, heeft daar voor de service-app ArrangeIT ontwikkeld. 

Online verlengstuk

De app is een online verlengstuk van de facilitaire dienstverlening op de offline klantlocaties. Meldingen kunnen gemaakt worden bij de servicedesk op de werkplek, maar ook door middel van de app. Bovendien wordt ingespeeld op de vraag vanuit het bedrijfsleven naar een gebruiksvriendelijke oplossing om bijvoorbeeld een ruimte te boeken, zonder een ingewikkeld FMIS in te zetten. De app is ontwikkeld vanuit het gebruikersperspectief en door hier gemaksdiensten aan toe te voegen, ondersteunt de app rondom de werkomgeving, maar ook het dagelijks leven.

App als totaaloplossing

“Wij brengen het nuttige en het aangename samen in een app”, vertelt Simone Wesdorp, Facility Solutions Developer bij Arrange Integrated. “Met de app bieden wij laagdrempelig toegang tot verschillende nuttige diensten, zoals het reserveren van een werkruimte en het maken van een facilitaire melding. Maar ook aangename diensten zoals het boeken van een sportles, een stoelmassage of het bestellen van verjaardagsgebak. Met de app wordt ingespeeld op de pay per use gedachte: je betaalt alleen voor hetgeen wat je afneemt. Direct te betalen via de app of op een kostenplaats te boeken.” aldus Wesdorp.

Facility lab 

Momenteel is de app live op het kantoor van ArrangeGroup. Simone: “Hierdoor ervaren wij zelf hoe de app werkt en wat de functionaliteiten zijn. Dit past bij onze facility lab gedachte om het zelf te ervaren en het verder door te ontwikkelen. Vervolgens kijken wij bij elke opdrachtgever welke persoonlijke services aansluiten op de doelgroep, denk aan fietsreparaties, stomerijdiensten en pak-aanmeet services. De app is onlangs ingericht voor hospitality concept NUTTIG! op Zeeburgereiland en vanaf 1 november start een grote klant hiermee.”

Bron: ArrangeGroup

Delen: Twitter LinkedIn Facebook

permalink

Naar het overzicht

Terug naar boven