App regelt zaken rondom werkomgeving

 

App regelt zaken rondom werkomgeving

Persoonlijke services rond de werkomgeving via een app aanvragen: met de service-app ArrangeIT moet dat mogelijk zijn.

De vraag naar gemaksdiensten die het leven eenvoudiger maken neemt sterk toe. Op een toegankelijke én laagdrempelige manier willen consumenten hierin ondersteund worden, zowel offline als online. Arrange Integrated, onderdeel van facilitair dienstverlener en Smart WorkPlace Founding Partner ArrangeGroup, heeft daar voor de service-app ArrangeIT ontwikkeld. 

Online verlengstuk

De app is een online verlengstuk van de facilitaire dienstverlening op de offline klantlocaties. Meldingen kunnen gemaakt worden bij de servicedesk op de werkplek, maar ook door middel van de app. Bovendien wordt ingespeeld op de vraag vanuit het bedrijfsleven naar een gebruiksvriendelijke oplossing om bijvoorbeeld een ruimte te boeken, zonder een ingewikkeld FMIS in te zetten. De app is ontwikkeld vanuit het gebruikersperspectief en door hier gemaksdiensten aan toe te voegen, ondersteunt de app rondom de werkomgeving, maar ook het dagelijks leven.

App als totaaloplossing

“Wij brengen het nuttige en het aangename samen in een app”, vertelt Simone Wesdorp, Facility Solutions Developer bij Arrange Integrated. “Met de app bieden wij laagdrempelig toegang tot verschillende nuttige diensten, zoals het reserveren van een werkruimte en het maken van een facilitaire melding. Maar ook aangename diensten zoals het boeken van een sportles, een stoelmassage of het bestellen van verjaardagsgebak. Met de app wordt ingespeeld op de pay per use gedachte: je betaalt alleen voor hetgeen wat je afneemt. Direct te betalen via de app of op een kostenplaats te boeken.” aldus Wesdorp.

Facility lab 

Momenteel is de app live op het kantoor van ArrangeGroup. Simone: “Hierdoor ervaren wij zelf hoe de app werkt en wat de functionaliteiten zijn. Dit past bij onze facility lab gedachte om het zelf te ervaren en het verder door te ontwikkelen. Vervolgens kijken wij bij elke opdrachtgever welke persoonlijke services aansluiten op de doelgroep, denk aan fietsreparaties, stomerijdiensten en pak-aanmeet services. De app is onlangs ingericht voor hospitality concept NUTTIG! op Zeeburgereiland en vanaf 1 november start een grote klant hiermee.”

Bron: ArrangeGroup

Delen:

Meer nieuws

Breng je stem uit op de CSU Smart Solution of the Year Award

Breng je stem uit op de CSU Smart Solution of the Year Award

maandag 10 maart

De genomineerde innovaties voor de CSU Smart Solution of the Year Award zijn bekend! Ontdek de innovaties en breng je stem ...

Lees meer

IHP Dashboard voor onderwijshuisvesting

IHP Dashboard voor onderwijshuisvesting

maandag 10 maart

Betrouwbare data is belangrijk om de juiste afwegingen te kunnen maken. Ook geeft het Dashboard gemeenten en schoolbesturen ...

Lees meer

Eindbeslissers massaal aanwezig

Eindbeslissers massaal aanwezig

donderdag 6 maart

Nu al – 6 weken voor de WorkPlace Xperience – zijn al meer dan 500 deelnemers geregistreerd. En nog belangrijker: ...

Lees meer

Hoe ontwikkel ik een multifunctionele accommodatie?

Hoe ontwikkel ik een multifunctionele accommodatie?

donderdag 6 maart

Leer alles over dit ondewerp tijdens de studiedag van HEVO. De studiedag is bedoeld voor bestuurders, beleidsmakers, projectleiders/managers ...

Lees meer

Duizend circulaire werkplekken voor Movares Group

Duizend circulaire werkplekken voor Movares Group

woensdag 5 maart

De uitvraag van Movares was zeer uitdagend: 1.000 circulaire werkplekken. Een interview over de uitdaging en het resultaat ...

Lees meer

SWP Talks #58: Employee Experience

SWP Talks #58: Employee Experience

woensdag 5 maart

Employee experience betekent meer dan alleen een goede koffiebar. Het is een belangrijk onderwerp in de moderne werkomgeving. ...

Lees meer

Ontwikkel je skills in workplace management

Ontwikkel je skills in workplace management

dinsdag 4 maart

Op 26 maart start de vernieuwde Basiscursus WorkPlace Management met een kennismakingsbijeenkomst. Een van de docenten, ...

Lees meer

Essentie van integrale businesscases (deel 2)

Essentie van integrale businesscases (deel 2)

dinsdag 4 maart

Dit artikel is een vervolg van deel 1 van de essentie van integrale businesscases, in dit artikel publiceerden Theo ...

Lees meer

Babyboomers en een gastvrij ontvangst

Babyboomers en een gastvrij ontvangst

maandag 3 maart

De verschillende generaties op kantoor, hoe breng je ze in verbinding? In deze artikelenreeks vertelt Petra de West, Business ...

Lees meer

Van monumentaal pand naar werkplek

Van monumentaal pand naar werkplek

donderdag 27 februari

Hoe maak je van een monumentaal pand een moderne werkomgeving? AENC vertelt over de transformatie van zorginstelling IJsselheem ...

Lees meer

Michael Kortekaas: energie, focus en veerkracht

Michael Kortekaas: energie, focus en veerkracht

donderdag 27 februari

Hoe houd je je energiebatterijen opgeladen, een gezond werk-privé balans en focus op de dingen die je wilt bereiken? ...

Lees meer

Durf te kiezen: gebruik gaat boven bezit

Durf te kiezen: gebruik gaat boven bezit

woensdag 26 februari

Flexibele werkomgevingen zijn een belangrijk onderdeel van de moderne werkomgeving. In gesprek met Robin Paul van Eck, Marketing ...

Lees meer

Als partners elkaar strategie verwezenlijken

Als partners elkaar strategie verwezenlijken

woensdag 26 februari

Het realiseren en vervolgens beheren en onderhouden van locaties voor hoger en academisch onderwijs vereist specifieke expertise. ...

Lees meer

Fietser kan flínk besparen volgens IWG

Fietser kan flínk besparen volgens IWG

dinsdag 25 februari

Woon-werkverkeer verandert razendsnel. Onlangs werd duidelijk dat steeds meer Nederlandse forensen de fiets pakken, dankzij ...

Lees meer

Whitepaper: De do's & don'ts bij het verhuizen van kantoor

Whitepaper: De do's & don'ts bij het verhuizen van kantoor

dinsdag 25 februari

Verhuizen van kantoor, extern maar ook intern, is een belangrijke onderneming. Daarom heeft Martsprojecten de belangrijkste ...

Lees meer

Michiel Otto nieuwe directievoorzitter van HEVO

Michiel Otto nieuwe directievoorzitter van HEVO

maandag 24 februari

Per 1 mei 2025 zal Michiel Otto de rol van directievoorzitter bij HEVO overnemen van Ewoud van der Sluis, die na een succesvolle ...

Lees meer

Circulaire hotspot op Schiphol Trade Park

Circulaire hotspot op Schiphol Trade Park

vrijdag 21 februari

Op deze locatie wordt gewerkt aan innovatie, duurzaamheid en samenwerking, om de toekomst vorm te geven. Dit is New Terra, ...

Lees meer

SWP Magazine #14: Lees hem hier

SWP Magazine #14: Lees hem hier

donderdag 20 februari

De 14e editie van het SWP Magazine is uit! Met praktische info over de samenwerking en het vormgeven van de toekomstbestendige ...

Lees meer

ISS Sustainability Day: de urgentie van duurzaamheid

ISS Sustainability Day: de urgentie van duurzaamheid

donderdag 20 februari

Door verantwoordelijkheid te nemen en lef te tonen komen ecologische en sociale transities dichterbij. Maar de sleutel voor ...

Lees meer

Gezonder naar werk met Health2Work op de WPX

Gezonder naar werk met Health2Work op de WPX

donderdag 20 februari

Gezonde, vitale en gelukkige medewerkers, daar zet Health2Work zich voor in. Hoe ze dat doen laten ze zien tijdens de WorkPlace ...

Lees meer

Terug naar boven