19 november 2019: Webinar over virtuele assistent bij klantcontact
Volgens Gartner zal in 2020 85% van de klantcontacten met organisaties zonder menselijke interactie plaatsvinden. Over de rol daarbij van AI organiseert Smart WorkPlace partner TOPdesk op 19 november een webinar.
Tijdens het Engelstalige webinar maak je kennis met Amelia, de Digital Service Desk Employee van TOPdesk. Zij kan dankzij een naadloze verbinding met TOPdesk service management software klanten helpen met Frequently Asked Questions zoals het resetten van passwords.
Doordat de chatbot Amelia bepaalde routinewerkzaamheden overneemt, kunnen medewerkers van de servicedesk zich bezighouden met complexere vragen en projecten en zo de dienstverlening verbeteren. Amelia heeft een menselijk voorkomen en menselijke kenmerken.
De webinar wordt gegeven door Ludo Bergkamp (TOPdesk), Paul Verkaik (IPsoft) en Maurits van der Zouw (Go2the.cloud). Via live chat zal het mogelijk zijn om vragen te stellen.
Aanmelden voor het webinar kan hier.
TOPdesk
dinsdag 19 november 2019permalink
Frisse visie voor teamversterking
zondag 9 januari
Per 1 januari 2025 voegde Leon Coulier zich bij het team van FacilitylinQ, na een periode als commercieel verantwoordelijke ...
Acht op tien bedrijven monitoren de kantoorbezetting
zondag 9 januari
In de nasleep van de COVID-19-pandemie heeft de kantoorbezetting een aanzienlijke transformatie ondergaan. Bedrijven herzien ...