Human capital met smiles, sparks en happiness
Human capital wordt voor organisaties steeds belangrijker. Dat vindt ook Smart WorkPlace partner ISS Facility Services, dat daarom een arbeidsmarktcampagne lanceert met als thema’s smiles, sparks en happiness.
ISS, dat momenteel in 30 landen zo’n 400.000 medewerkers heeft, is druk op zoek naar vooral facilitair managers en finance en HR-professionals. Maar ook voor handy men, barista’s, schoonmaakmedewerkers, en koks is volop plek. En dan helemaal als ze in staat zijn ‘smiles’, ‘sparks’ en ‘happiness’ van hoge kwaliteit te leveren.
Op de vakwebsite Werf&, die de ISS-campagne verkoos tot campagne van de week, vertellen Floor Reurslag, manager Talent Acquisition and Learning & Development bij ISS Nederland, en Head of Marketing Marcel Kalmeijer erover. Reurslag: “In de campagne staan mensen centraal die net dat beetje extra brengen op de werkvloer.” Kalmeijer vult aan: “ISS zoekt mensen die werken volgens de hoogste standaarden, intelligente oplossingen bedenken en de verwachtingen van onze klanten telkens weer overtreffen. Kortom, mensen die gaan voor de big smiles!” De nieuwe ISS-campagne past volgens Reurslag en Kalmeijer ook in de overkoepelende ‘People Make Places’-strategie van het bedrijf.
De campagne is ontwikkeld door het Eindhovense bureau Sterk Reclamebureau, dat eerder ook al employer branding-campagnes maakte voor bijvoorbeeld Heineken, Plus Supermarkten en het Catharina Ziekenhuis Eindhoven. De ISS-campagne wordt de komende periode gevoerd via LinkedIn, Google, Facebook en een aantal vaksites.
CSRD: KANS OF BEDREIGING?
woensdag 22 november
Bij Breedweer Facilitaire Diensten, een bedrijf dat schoonmaak gebruikt als middel om impact te maken, was Smart WorkPlace ...
Succesvoorbeelden gezonde en circulaire werkomgevingen
dinsdag 21 november
Een circulaire en gezonde werkomgeving is allerminst een utopie. Dat bleek tijdens SWP op Locatie bij Tarkett in Waalwijk, ...