Gastvrij ontvangst kan je leren!
Een gastvrij ontvangst is een belangrijke voorwaarde voor een inspirerende omgeving, maar dit gastvrije ontvangst bereikt u niet zomaar. Het ontvangst gaat verder dan alleen vragen 'hoe kan ik u helpen'.
Young Group heeft een E-book gepubliceerd om inzicht te geven in de voordelen van een gastvrij ontvangst
Een goede indruk achterlaten
Elk contactmoment, direct of indirect, bepaalt de beeldvorming van uw organisatie. Vooral tijdens het ontvangen van bezoekers zijn er veel contactmomenten die waardevol zijn voor de beleving. Bezoekers hebben vaak maar enkele seconden nodig om te bepalen wat hun eerste indruk gaat zijn, belangrijk dus om meteen een goede indruk achter te laten. Onderdelen die belangrijk zijn tijdens dit contactmoment zijn bijvoorbeeld het opmerken van de bezoeker, de uitstraling van de receptionist en de uitstraling van uw gebouw en de ontvangstruimte.
E-book
Om meer inzicht te geven in de receptiedienstverlening heeft Young Group een e-book gepubliceerd. In dit e-book behandelen ze alles wat te maken heeft met gastvrije receptiedienstverlening en hoe je dit optimaal in kan zetten voor je gebouw. Zo bespreken ze:
- Hoe u een goede eerste indruk achterlaat bij uw bezoeker
- Hoe u een totaalbeleving kunt creëren
- Hoe u een gastvrij ontvangst kunt realiseren
- Wat de voordelen zijn van het detacheren van receptiedienstverlening
- Wat de toegevoegde waarde is van Young Facility.
Download het E-book hier.
CSRD: KANS OF BEDREIGING?
woensdag 22 november
Bij Breedweer Facilitaire Diensten, een bedrijf dat schoonmaak gebruikt als middel om impact te maken, was Smart WorkPlace ...
Succesvoorbeelden gezonde en circulaire werkomgevingen
dinsdag 21 november
Een circulaire en gezonde werkomgeving is allerminst een utopie. Dat bleek tijdens SWP op Locatie bij Tarkett in Waalwijk, ...