Gastvrij ontvangst kan je leren!
Een gastvrij ontvangst is een belangrijke voorwaarde voor een inspirerende omgeving, maar dit gastvrije ontvangst bereikt u niet zomaar. Het ontvangst gaat verder dan alleen vragen 'hoe kan ik u helpen'.
Young Group heeft een E-book gepubliceerd om inzicht te geven in de voordelen van een gastvrij ontvangst
Een goede indruk achterlaten
Elk contactmoment, direct of indirect, bepaalt de beeldvorming van uw organisatie. Vooral tijdens het ontvangen van bezoekers zijn er veel contactmomenten die waardevol zijn voor de beleving. Bezoekers hebben vaak maar enkele seconden nodig om te bepalen wat hun eerste indruk gaat zijn, belangrijk dus om meteen een goede indruk achter te laten. Onderdelen die belangrijk zijn tijdens dit contactmoment zijn bijvoorbeeld het opmerken van de bezoeker, de uitstraling van de receptionist en de uitstraling van uw gebouw en de ontvangstruimte.
E-book
Om meer inzicht te geven in de receptiedienstverlening heeft Young Group een e-book gepubliceerd. In dit e-book behandelen ze alles wat te maken heeft met gastvrije receptiedienstverlening en hoe je dit optimaal in kan zetten voor je gebouw. Zo bespreken ze:
- Hoe u een goede eerste indruk achterlaat bij uw bezoeker
- Hoe u een totaalbeleving kunt creëren
- Hoe u een gastvrij ontvangst kunt realiseren
- Wat de voordelen zijn van het detacheren van receptiedienstverlening
- Wat de toegevoegde waarde is van Young Facility.
Download het E-book hier.
Van goede voornemens naar gezonde routines
vrijdag 14 januari
Hoe help jij als facility manager om een vitale werkplek te creëren? In deze blog van Anke van Eck kijkt ze naar het ...
Onderzoeksresultaten DEIB en de fysieke werkomgeving
vrijdag 14 januari
In oktober riep WorkWire organisaties op deel te nemen aan het onderzoek naar Diversity, Equity, Inclusion & Belonging ...