CTOUCH wint Best Place to Work Award 2022

4 min

 

CTOUCH wint Best Place to Work Award 2022

Smart WorkPlace partner CTOUCH heeft de Best Place to Work Award gewonnen tijdens de Inavation Awards 2022, powered by Inavate & ISE. De prijs werd uitgereikt aan CTOUCH op de ISE 2022 in Barcelona.

CTOUCH kwam als beste werkplek uit de bus uit meer dan 35 inzendingen voor deze categorie. Remmelt van der Woude, CEO van CTOUCH: “We zijn erg blij dat we deze prijs voor ‘Best Place to Work’ hebben gewonnen. Ik kan veel redenen bedenken waarom we deze erkenning hebben gekregen. Maar het allerbelangrijkste zijn toch wel de geweldige medewerkers die dag in, dag uit met zoveel passie voor ons bedrijf werken.”

CTOUCH geeft een aantal argumenten waarom ze in hun ogen zo’n geweldige plek zijn om te werken.

1 De kernwaarden

Vanaf het moment dat je het CTOUCH kantoor binnenstapt, voel je de positieve vibe en energie. De kernwaarden worden weerspiegeld in alles wat ze doen. Ze passen ze toe bij interactie, elk gesprek, product, evenement of campagne, zodat mensen hen herkennen in wat ze leveren. Ze houden ook rekening met deze waarden bij het selecteren en werven van nieuwe talenten. Dit helpt CTOUCH om een geweldige werkplek te zijn en te blijven. Uiteindelijk zijn het de mensen die er het meest toe doen.

CTOUCH wint Best Place to Work Award 2022

2 Het fantastische kantoor – het ‘nieuwe Silicon Valley’

CTOUCH heeft een prachtig kantoor, met veel open plekken waar mensen samen kunnen werken. Maar ook met veel gemoderniseerde ruimtes voor hybride vergadersessies, videoconferenties of brainstormsessies met collega's. Het kantoor is niet alleen een geweldige plek om te werken, maar ook een plek waar CTOUCH graag zijn klanten en zijn technologiepartners uitnodigt of zelfs evenementen organiseert. Natuurlijk maakt CTOUCH daarbij dagelijks gebruik van de eigen producten.

CTOUCH wint Best Place to Work Award 2022

3 De reis naar een duurzame toekomst

CTOUCH is op een missie om de meest duurzame fabrikant van touchscreens in Europa te worden. Ze hebben als doel om hun CO2-voetafdruk met 60% te verlagen en de circulariteit van hun producten met 25% te verhogen in 2025.

Om de doelen te realiseren, werkt CTOUCH met verschillende multidisciplinaire teams aan een grote lijst van initiatieven die aansluiten op een van de vier duurzaamheidsgebieden:

  • Productiefase > het productie-, verpakkings- en transporatieproces.
  • Gebruiksfase > de manier waarop onze klanten onze producten gebruiken.
  • End-of-life fase > de end-of-life en circulariteit van onze producten.
  • Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen (MVO) > de milieu- en sociale impact van CTOUCH als organisatie.

CTOUCH is onderdeel van Brainport Eindhoven, het centrum voor innovatie en technologie van wereldklasse. Bovendien hebben ze een geweldig dakterras waar hun medewerkers kunnen werken, of gewoon wat frisse lucht op kunnen snuiven en genieten van het mooie uitzicht over de stad.

4 Maatschappelijke verantwoordelijkheid

CTOUCH vindet dat het bedrijf een verantwoordelijkheid heeft tegenover de maatschappij van vandaag. Daarom zijn zij een partnerschip aangegaan met MVO Nederland. Deze organisatie ondersteunt en stimuleert ondernemerschap op het gebied van gezonde werkgelegenheid, inzet op circulaire economie en inclusiviteit.

CTOUCH heeft ook de handen ineen geslagen met JINC om kinderen uit wijken met sociaaleconomische achterstanden te helpen een goede start te maken op de arbeidsmarkt. Als fabrikant van interactieve touchscreens zijn ze nauw betrokken bij het onderwijs. Zij zien dat de ongelijkheid van kansen in het onderwijs toeneemt. Daarom vinden zij het essentieel om jongeren een extra steuntje in de rug te geven. De medewerkers van CTOUCH zijn actief betrokken bij onze partnerships en maatschappelijke activiteiten.

5 Down to earth management

CTOUCH is meer dan 10 jaar geleden opgericht door Remmelt, Bernard en Francois. Ondanks de enorme groei van de afgelopen jaren (ze moesten zelfs verhuizen naar een nieuw kantoor), zijn de drie oprichters nog steeds actief in de directie en leiden ze het bedrijf tot op de dag van vandaag.

De werkcultuur is ‘plat’, wat betekent dat hiërarchie bijna niet merkbaar is en dat je iedereen om hulp kunt vragen of kunt benaderen om aan projecten samen te werken. Het managementteam besteedt veel aandacht aan de persoonlijke ontwikkeling van de medewerkers en het bewaken van de werk-privébalans.

6 Gezonde werkomgeving

Last but not least, CTOUCH gelooft dat een gezonde werknemer een gelukkige werknemer is. Daarom organiseren ze tal van activiteiten voor de medewerkers om fit en vitaal te blijven: Om zo comfortabel mogelijk te kunnen werken, staat het hypermoderne, innovatieve kantoor vol ergonomische stoelen en in hoogte verstelbare bureaus. In elke vergaderruimte nodigen touchscreens je uit om staand te vergaderen in plaats van zittend met zijn allen rond de tafel. Elke donderdag heeft CTOUCH een 'C-Vital'-activiteit: een groepstraining in de naburige sportschool om de spanning te verlichten na een werkdag op kantoor. Samen met andere bedrijven in de omgeving organiseren ze sportevenementen: gezond en vooral ook heel gezellig! Elke dag lunchen ze samen op kantoor, met een ruime keuze aan gezonde opties.

Op de foto van links naar rechts: Chris van Roosmalen (Sales Manager), Joran Schoonderwoerd (Marketing Manager), Remmelt van der Woude (CEO), Bernard Gosselink (CFO), Mark Richards (Country Manager U.K.), Francois Barlinckhoff (CCO).

Delen:

Meer workplace management

Leer alles over WorkPlace Management

Leer alles over WorkPlace Management

dinsdag 15 oktober

Leer alles over workplace management met experts zoals onder andere Jan Gerard Hoendervanger. Op 13 november start de vernieuwde ...

Lees meer

Met de hand op de knip het ravijnjaar in, terwijl facilitaire kosten blijven stijgen

Met de hand op de knip het ravijnjaar in, terwijl facilitaire ...

vrijdag 21 juni

In deze blog vertelt consultant Ischa Detiger over het ravijnjaar, wat betekent dit voor de facilitaire dienstverlening ...

Lees meer

Hoe betrek je medewerkers bij verduurzaming?

Hoe betrek je medewerkers bij verduurzaming?

dinsdag 11 juni

Waar de ene Overijsselse zorgorganisatie al resultaten heeft geboekt op het gebied van verduurzaming, is het andere greenteam ...

Lees meer

De Sleutel tot Verbetering: RCA in Actie

De Sleutel tot Verbetering: RCA in Actie

woensdag 20 maart

Elke maand gaan we met een expert van Heijmans dieper in op een onderdeel van assetmanagement. In deze blog gaat Michael ...

Lees meer

<span class='normaltextrun'><span>Stand-Up SWP: Totempalen in je organisatie</span></span>

Stand-Up SWP: Totempalen in je organisatie

dinsdag 23 januari

Op 17 januari 2024 vond de Stand-Up van Smart WorkPlace plaats bij TwynstraGudde in Amersfoort. Partners en experts deelden ...

Lees meer

Royal FloraHolland en Heijmans voornemens meerjarig contract te sluiten

Royal FloraHolland en Heijmans voornemens meerjarig contract ...

donderdag 14 december

Ruim 1.9 miljoen vierkante meter aan vastgoed zal integraal beheerd en onderhouden worden door Heijmans.

Lees meer

Exploitatiekosten kantoren gestegen met 8%

Exploitatiekosten kantoren gestegen met 8%

woensdag 27 september

De kosten van facilitaire dienstverlening stijgen met 8% naar € 530,- per verhuurbare vierkante meter (vvo) exclusief ...

Lees meer

Een gemeentelijke werkomgeving dat staat als een huis

Een gemeentelijke werkomgeving dat staat als een huis

dinsdag 26 september

Binnen de snel veranderende wereld hebben organisaties continu te maken met nieuwe facilitaire uitdagingen, veranderingen ...

Lees meer

Gastvrij ontvangst kan je leren!

Gastvrij ontvangst kan je leren!

vrijdag 2 juni

Een gastvrij ontvangst is een belangrijke voorwaarde voor een inspirerende omgeving, maar dit gastvrije ontvangst bereikt ...

Lees meer

De grondige aanpak van de kansenkaart

De grondige aanpak van de kansenkaart

dinsdag 23 mei

In deze blog van Draaijer gaan Ingeborg Leene en Anniek Dijkstra in op het opzetten van de juiste vervolgstappen bij het ...

Lees meer

Van visie tot realisatie

Van visie tot realisatie

dinsdag 9 mei

‘Een aanspreekpunt tijdens het gehele proces waarmee we de opdrachtgever ontzorgen’. Dat is de kern van YNNO’s ...

Lees meer

De boerderij op de grachten met 50 parkeerplaatsen

De boerderij op de grachten met 50 parkeerplaatsen

dinsdag 18 april

SOLVED doet alles wat nodig is om een kantoor te realiseren dat aansluit op ieders wensen. Zowel in vastgoed als in werkplekadvies. ...

Lees meer

Performance management: sturen op input, output en outcome

Performance management: sturen op input, output en outcome

dinsdag 4 april

Onlangs organiseerde SWP een podcast over performance management. Voor Theo van der Voordt aanleiding om onderstaand artikel ...

Lees meer

Whitepaper: De 7 dimensies van het nieuwe werkparadigma

Whitepaper: De 7 dimensies van het nieuwe werkparadigma

dinsdag 4 oktober

We zitten in het midden van grote veranderingen in onze relatie met werk. Als onderdeel van deze verandering is er een grotere ...

Lees meer

100 dagen hybride werken. Hoe staan we ervoor?

100 dagen hybride werken. Hoe staan we ervoor?

vrijdag 9 september

Trendrapport: Hoe staan we er voor na 100 dagen hybride-werken. VFM Facility Experts kijken naar hoe verschillende opdrachtgevers ...

Lees meer

Hollandse Nieuwe nieuwe partner Smart WorkPlace

Hollandse Nieuwe nieuwe partner Smart WorkPlace

donderdag 8 september

Hollandse Nieuwe gelooft dat de fysieke omgeving de plek is waar men het beste leert en creëert. Als partner van Smart ...

Lees meer

Van sensor tot inzicht – deel 9

Van sensor tot inzicht – deel 9

woensdag 31 augustus

In het negende deel van deze blogserie bespreekt Frederik Joustra van Spacewell sensorgegevens, ...

Lees meer

De toekomst van teams (3/3)

De toekomst van teams (3/3)

maandag 29 augustus

Hoe ziet de toekomst van teams eruit? Daaraan wijdt TwynstraGudde een drieluik. In het derde deel, geschreven ...

Lees meer

De toekomst van teams (2/3)

De toekomst van teams (2/3)

maandag 22 augustus

Hoe ziet de toekomst van teams eruit? Daaraan wijdt TwynstraGudde een drieluik. In het tweede deel, geschreven ...

Lees meer

Apple-medewerkers moeten vanaf 5 september verplicht drie dagen naar kantoor

Apple-medewerkers moeten vanaf 5 september verplicht drie dagen ...

donderdag 18 augustus

Apple-medewerkers moeten vanaf 5 september verplicht drie dagen naar kantoor: dinsdag en donderdag zijn daarbij vaste dagen, ...

Lees meer

Terug naar boven