Waarom investeren in hospitality loont
Hospitality bevindt zich letterlijk in de frontlinie van de organisatie. De professionals die recepties en servicedesks bemensen zijn het eerste aanspreekpunt voor gasten. Hier weet HEYDAY Hospitality alles over.
Hospitality Professionals verwelkomen, wijzen de weg, zorgen voor de juiste opvolging en voelen haarfijn aan waar de bezoeker behoefte aan heeft. Met plezier dragen ze de verantwoordelijkheid om namens de hele organisatie een positieve eerste indruk af te leveren.
Hospitality als imago-booster
Organisaties die er in slagen een positief eerste én laatste gevoel op te roepen bij hun gasten, hebben daarmee een effectieve tool in handen om hun imago te versterken bij interne- en externe stakeholders. Op die manier bereiken ze duurzame klant- en zakenrelaties. Hospitality speelt in dat proces een belangrijke rol. Want het zijn de mensen van de receptiedienst die zowel het eerste als het laatste fysieke ‘touchpoint’ vormen voor bezoekers. Op die manier leveren ze een significante bijdrage aan een positieve Guest journey.
Daarnaast ontzorgen Hospitality Professionals de medewerkers, hun interne klanten, en ondersteunen ze de facilitaire dienst. Hun gastvrijheid, mensenkennis en organisatorisch vermogen zijn van belang voor de hele organisatie. Dat geldt zowel voor het faciliteren van bedrijfsprocessen als voor het uitdragen van soft skills, zoals vriendelijkheid, empathie en oprechte interesse.
WIl jij weten wat de 6 meest gehoorde pijnpunten zijn volgens HEYDAY Hospitality? Lees dan het volledige artikel hier.
Basiscursus WorkPlace Management: “Naar een ecosysteem ...
zaterdag 25 november
Eindelijk was het zo ver: de eerste dag van de basiscursus WorkPlace Management. Op een treffende locatie: het Koning Willem ...
CSRD: KANS OF BEDREIGING?
woensdag 22 november
Bij Breedweer Facilitaire Diensten, een bedrijf dat schoonmaak gebruikt als middel om impact te maken, was Smart WorkPlace ...