Onderzoek naar betere dienstverlening voor goede werkomgeving
Hoe kunnen organisaties een betere dienstverlening bereiken en hoe creëer je de meeste waarde in de samenwerking tussen klant en leverancier?
Dat gaat de beroepsvereniging voor het facilitaire domein FMN onderzoeken, in samenwerking met de Erasmus Universiteit Rotterdam. Het onderzoek naar samenwerkingen tussen opdrachtgevers en opdrachtnemers wordt gehouden onder facilitaire professionals, te beginnen met de leden van FMN.
Deze worden telefonisch benaderd om deel te nemen. “We beginnen daarbij met de leden die waarschijnlijk als opdrachtgever van facilitaire diensten werkzaam zijn. Andere leden worden in een later stadium benaderd”, zegt de FMN in een brief aan de leden.
Deelnemers ontvangen vervolgens per e-mail een link naar een vragenlijst. In de vragenlijst wordt gevraagd naar een specifieke facilitaire dienst die wordt geleverd door een externe leverancier en recent van start is gegaan.
Met de resultaten van dit onderzoek in de hand verwacht de FMN facilitaire diensten te helpen in het beter organiseren en inrichten van hun werkomgevingen. De resultaten verschijnen als whitepaper en worden besproken tijdens een seminar op de Erasmus Universiteit, waarvoor deelnemers aan het onderzoek worden uitgenodigd.
Bron: FMN
CSRD: KANS OF BEDREIGING?
woensdag 22 november
Bij Breedweer Facilitaire Diensten, een bedrijf dat schoonmaak gebruikt als middel om impact te maken, was Smart WorkPlace ...
Succesvoorbeelden gezonde en circulaire werkomgevingen
dinsdag 21 november
Een circulaire en gezonde werkomgeving is allerminst een utopie. Dat bleek tijdens SWP op Locatie bij Tarkett in Waalwijk, ...