Ontdek het perspectief van de gast
Een succesvolle cateringdienstverlening valt of staat met tevreden gasten. Maar wat wil die gast nu precies? Hun perspectief komt in beeld in het onderzoek Markt in kaart van The Food Office.
Iedere organisatie heeft een unieke samenstelling qua gasten met diverse eetvoorkeuren. Voorkeuren die beïnvloed worden door verschillende factoren, zoals culturele trends, technologische vooruitgang, gezondheidsbewustzijn en sociale invloeden. Er zijn meerdere generaties aanwezig op de werkvloer en het is essentieel om verschillen te begrijpen, om goed op behoeften in te spelen.
Wat deze verschillen zijn en welke aanpakken opdrachtgevers en cateraars aanhouden, lees je onder andere in het onderzoek Markt in Kaart. Zo komen in ‘Perspectief – De gast’ verschillende praktische tips voor de facilitair- en inkoopprofessional naar voren. We zetten er hier een aantal voor je op een rijtje:
- Voer gedetailleerd onderzoek uit
- Zorg voor flexibiliteit en personalisatie
- Betrek gasten en communiceer
- Zorg dat de omgeving bijdraagt aan de beleving
- Zorg voor evaluatie en feedback
Download het onderzoek
Benieuwd naar meer inzichten over onder andere het perspectief van de gast, de opdrachtgever en de cateraar? Download het volledige onderzoek op deze pagina.
Basiscursus WorkPlace Management krijgt rapportcijfer 8
zondag 24 december
De Basiscursus WorkPlace Management is met het rapportcijfer 8 goed gewaardeerd door de cursisten. Wil jij 2025 goed beginnen? ...
Draaijer Groep en HEYDAY slaan handen ineen
zaterdag 23 december
Per 1 januari 2025 voegen HEYDAY en Draaijer Groep de directies samen. De nieuwe algemeen directeur Danny van Rossum (foto): ...