Jack Stuifbergen over social impact op de WPX
Op de WorkPlace Xperience gaan designers letterlijk vorm en inhoud geven op basis van zeven thema's. Jack Stuifbergen is de designer van het thema Social impact.
We zijn blij om Jack Stuifbergen te introduceren als designer. Jack is als directeur van Breedweer facilitaire diensten de perfecte professional om op de WorkPlace Xperience richting geven aan het thema Social impact.
Wat betekent Social impact voor jou?
Ons motto is ‘Niet lullen maar impact maken’. Ik denk dat dit absoluut duidelijk laat zien dat impact maken onze belangrijkste missie is. En het is de hoogste tijd dat iedereen dat inziet zodat we samen de wereld een stukje mooier, eerlijker en schoner kunnen maken. Hoe mooi is het als je je dienstverlening kunt gebruiken als middel om impact te maken? Zodat ook mensen met afstand tot de arbeidsmarkt een kans krijgen om zichzelf duurzaam te ontwikkelen richting arbeid. Iedereen verdient toch een kans om zelfstandig in zijn of haar levensonderhoud te voorzien en gelukkig te zijn?
Op welke manier sluit Social impact in jou ogen aan op de Workplace Xperience?
Alles draait om gelukkige werknemers. Als jouw werknemers zichzelf kunnen zijn, hun talenten kunnen ontwikkelen en doen waar ze blij van worden, dan zijn ze gelukkig. Wij laten bezoekers van de Workplace Xperience zien en ervaren dat diversiteit en inclusie op de werkvloer zorgt voor een prettige werkomgeving. Iedereen verdient een kans op werkgeluk!
De onderschatte waarde van vergaderingen
dinsdag 19 december
Vergaderingen zijn veel meer dan momenten van overleg: ze vormen een spiegel van de cultuur binnen jouw organisatie. In ...
Duurzaam aanbesteden in de facilitaire sector: het kan!
dinsdag 19 december
We hebben de mond vol over duurzaamheid. In de praktijk blijkt duurzaam opereren een stuk weerbarstiger, concluderen deelnemers ...