Waar zijn mijn collega's gebleven?
Nu hybride werken meer ingeburgerd raakt, blijkt het voor organisaties een uitdaging medewerkers naar kantoor te krijgen. De gemiddelde bezetting van kantoren is laag en kent grote fluctuaties gedurende de week.
Dit maakt het niet alleen zeer moeilijk om optimaal gebruik te maken van dure kantoorruimte, maar kan ook verstrekkende gevolgen hebben voor zaken zoals organisatiecultuur, cohesie en innovatiekracht.
Hoe gaat je organisatie om met nieuwe uitdagingen?
VNO-NCW organiseert een kennisbijeenkomst over deze uitdagingen. Je wordt door experts bijgepraat over hoe je kantooromgeving een optimale bijdrage kan leveren aan het realiseren van een High Performance Organisatie. Ook is er ruimte om ervaringen en leerpunten met elkaar te delen. Afsluitend krijg je de mogelijkheid om de nieuwe kantoorverdieping van VNO-NCW | MKB-Nederland tijdens een rondleiding te bezichtigen.
Datum en locatie
Dinsdag 6 juni 2023, 9.30-13.00 uur, kantoor VNO NCW | MKB-Nederland, Bezuidenhoutseweg 12, 2594 AV Den Haag.
Doelgroep
Kennisbijeenkomst voor managers in HR, Vastgoed en Facility Management van kantoorhoudende organisaties. Deelname is gratis voor de doelgroep. Het aantal plaatsen is beperkt. Wil jij graag aanwezig zijn bij deze kennisbijeenkomst? Aanmelden kan via de website van HEVO.
De onderschatte waarde van vergaderingen
dinsdag 19 december
Vergaderingen zijn veel meer dan momenten van overleg: ze vormen een spiegel van de cultuur binnen jouw organisatie. In ...
Duurzaam aanbesteden in de facilitaire sector: het kan!
dinsdag 19 december
We hebben de mond vol over duurzaamheid. In de praktijk blijkt duurzaam opereren een stuk weerbarstiger, concluderen deelnemers ...