Gastvrij ontvangst kan je leren!
Een gastvrij ontvangst is een belangrijke voorwaarde voor een inspirerende omgeving, maar dit gastvrije ontvangst bereikt u niet zomaar. Het ontvangst gaat verder dan alleen vragen 'hoe kan ik u helpen'.
Young Group heeft een E-book gepubliceerd om inzicht te geven in de voordelen van een gastvrij ontvangst
Een goede indruk achterlaten
Elk contactmoment, direct of indirect, bepaalt de beeldvorming van uw organisatie. Vooral tijdens het ontvangen van bezoekers zijn er veel contactmomenten die waardevol zijn voor de beleving. Bezoekers hebben vaak maar enkele seconden nodig om te bepalen wat hun eerste indruk gaat zijn, belangrijk dus om meteen een goede indruk achter te laten. Onderdelen die belangrijk zijn tijdens dit contactmoment zijn bijvoorbeeld het opmerken van de bezoeker, de uitstraling van de receptionist en de uitstraling van uw gebouw en de ontvangstruimte.
E-book
Om meer inzicht te geven in de receptiedienstverlening heeft Young Group een e-book gepubliceerd. In dit e-book behandelen ze alles wat te maken heeft met gastvrije receptiedienstverlening en hoe je dit optimaal in kan zetten voor je gebouw. Zo bespreken ze:
- Hoe u een goede eerste indruk achterlaat bij uw bezoeker
- Hoe u een totaalbeleving kunt creëren
- Hoe u een gastvrij ontvangst kunt realiseren
- Wat de voordelen zijn van het detacheren van receptiedienstverlening
- Wat de toegevoegde waarde is van Young Facility.
Download het E-book hier.
De onderschatte waarde van vergaderingen
dinsdag 19 december
Vergaderingen zijn veel meer dan momenten van overleg: ze vormen een spiegel van de cultuur binnen jouw organisatie. In ...
Duurzaam aanbesteden in de facilitaire sector: het kan!
dinsdag 19 december
We hebben de mond vol over duurzaamheid. In de praktijk blijkt duurzaam opereren een stuk weerbarstiger, concluderen deelnemers ...