Enbiun groeit uit tot Powerplant
Smart WorkPlace partner Enbiun heeft haar rebranding veranderd in Powerplant. Een design studio die zich focust op gezonde en duurzame werk- en horeca omgevingen.
Nu het 20-jarig bestaan van design studio enbiun nadert, en wetende dat de rol binnen de markt in die periode is veranderd en gegroeid, kiest enbiun voor rebranding, waarbij enbiun groeit uit tot Powerplant. Een nieuwe naam, die kracht bij zet aan een design studio die zich focust op gezonde en duurzame werk- en horeca omgevingen. Opgebouwd uit een sterk merk met sprekende communicatie, energieke hospitality services en een circulair interieur. Bedacht vanuit de mens en natuur.
Het team werkt al jaren voor organisaties en ondernemers volgens een unieke methode, die vanaf nu de Powerplant methode heet. Powerplant is een naam die vanuit het DNA van de organisatie ontwikkeld is en die het werk wat zij doet beter vertegenwoordigt. Dit met als doel het nog beter bedienen van klanten: ambitieuze organisaties en ondernemers, die bewust kiezen voor gezonde en duurzame concepten die ontwikkeld zijn voor mensen en goed zijn voor de natuur. “De transformatie van enbiun naar Powerplant is een natuurlijk gevolg van een sterk veranderende wereld waarin wij ondernemen”, aldus partner Jan Willem van de Sande. “De manier waarop mensen werken, eten en leven en waar wij dit doen, transformeert. Organisaties en ondernemers staan voor de uitdaging hierin duurzame oplossingen te realiseren. Wij helpen daarmee.”
Jan Willem vervolgt: “Gedrag is sterker geëvolueerd dan wij vijf tot tien jaar geleden dachten. Work-life balance speelt een belangrijke rol in ons leven. Er is een opkomende en vooruitstrevende generatie die vandaag en morgen aan een loopbaan begint. Een generatie met een sterker gevoel voor de omgeving. Een sterker gevoel voor inclusiviteit, gezondheid, duurzaamheid en voor identiteit. Dit verandert de manier waarop je als organisatie en ondernemer naar je omgeving kijkt. Powerplant weet dat het essentieel is om verschillende perspectieven te omarmen en te vertalen naar een sterk idee.”
Creative director David Kulen vervolgt: “Powerplant staat voor de beste standaard in duurzaam en energiegevend ontwerp. Wat wij daaraan toevoegen is creativiteit, om zo plekken te ontwikkelen die emotioneel resoneren met mensen. Met Powerplant maken wij plekken die je energie geven, trots uitstralen en lef hebben om vernieuwend te zijn. Samen met onze studio van koks, interieurontwerpers, service specialisten, branddesigners en ondernemers maken wij concepten die in zijn volledigheid ontworpen zijn zodat elk detail een onderdeel is van een kloppend verhaal.”
Associate partner en expert bij Smart WorkPlace Wisse Stenchlak vult aan: “Wij zien een duidelijke kans om visionaire werkconcepten te realiseren. Alleen de beste, meest gezonde en duurzame hybride werkomgevingen zorgen ervoor dat medewerkers excelleren. Wij vinden dat elke plek aantrekkingskracht moet hebben. Net als een goed restaurant. Daar ga je naartoe en kom je terug omdat je het wilt, omdat je aangetrokken bent tot het concept, de sfeer, het menu, de chef of het interieur. Vanuit onze horeca ervaring passen wij dit ook toe op werkplekken. Deze plekken concurreren tegenwoordig met andere omgevingen, zoals thuis, een hotel of een café. Werkplekken vertegenwoordigen een experience.”
Powerplant staat voor positieve energie, de kracht van de natuur, ruimte voor creativiteit en werkende concepten. Powerplant creëert omgevingen die je energie geven: happy people, healthy environment and positive energy! Deze Powerplant energie voel je binnenkort op het nieuwe kantoor in Amsterdam. Een werkplek waar het samenwerken aan de keukentafel een beproefd recept blijft.
De onderschatte waarde van vergaderingen
dinsdag 19 december
Vergaderingen zijn veel meer dan momenten van overleg: ze vormen een spiegel van de cultuur binnen jouw organisatie. In ...
Duurzaam aanbesteden in de facilitaire sector: het kan!
dinsdag 19 december
We hebben de mond vol over duurzaamheid. In de praktijk blijkt duurzaam opereren een stuk weerbarstiger, concluderen deelnemers ...