Een slimme watertap op kantoor
Vernieuwing in het water op kantoor? De Aquablu REFILL is een slimme watertap die water drinken transformeert. De tap levert gezuiverd water, verrijkt met vitaminen en mineralen in meerdere smaken.
“Als we mensen vragen anders te consumeren, dan moeten we een beter alternatief bieden dan de gewone waterkoeler. En dat is gelukt”
Meer dan water
Met de Aquablu REFILL, hebben gebruikers toegang tot extra gezond en gefilterd water zonder verpakkingen. Alle drankjes zijn volledig suikervrij en bevatten minder dan 4 calorieën per 100ml. Hierdoor zijn de drankjes een perfect gezond alternatief voor dranken in plastic flessen of blik. In drie eenvoudige stappen kunnen gebruikers kiezen uit 39 verschillende dranken. De interface op de watertap laat real-time voedingswaarden van het drankje zien, afhankelijk van de gekozen intensiteit.
Refill- niet recycle.
De Nederlandse scale-up staat bekend om het bewijzen van hun technologie door eerdere media stunts zoals het zuiveren en verkopen van Amsterdams grachtenwater. Ze zijn dan ook niet bang om zich uit te spreken. “Laten we niet doen alsof recycling de heilige graal is. Recycling is momenteel economisch niet interessant voor bedrijven, waardoor het merendeel nooit gerecycled wordt. Daarnaast eindigt 79% van het plastic nog steeds onder de grond of in onze natuur. Als we deze lijn doortrekken, dan zal er in 2050 meer plastic dan vis zijn in onze oceanen. We moeten dit probleem bij de kern aanpakken”.- Marnix Stokvis
Aquablu
Aquablu is opgericht in 2018 en werd genomineerd voor Coolest Dutch Brand, de Challenger50 en winnaar van de Green Product Award. Het product is deze maand gelanceerd voor bedrijven in de Benelux en is beschikbaar om te kopen of te leasen.
De onderschatte waarde van vergaderingen
dinsdag 19 december
Vergaderingen zijn veel meer dan momenten van overleg: ze vormen een spiegel van de cultuur binnen jouw organisatie. In ...
CSU start met facilitaire adviestak
maandag 27 november
Als grote facilitaire dienstverlener krijgt CSU geregeld klantvragen over maatschappelijke ontwikkelingen, zoals de noodzaak ...