Nieuw SWP magazine over ‘Rethinking the workplace’
Op 14 mei is de achtste editie van het magazine van Smart WorkPlace verschenen. De editie heeft als thema ‘Rethinking the workplace’.
Wereldwijd is de invloed van de coronacrisis op de werkomgeving voelbaar en zichtbaar: de overwegend lege kantoren en zelf ingerichte werkplekken thuis. Hoe ziet de werkomgeving er straks na de coronacrisis eruit? Wie gaat werken op kantoor en wanneer en hoe vaak? Dezelfde vragen zijn er voor de medewerkers die thuis gaan werken. Vanaf de zomer gaat er een grote zoektocht ontstaan naar de nieuwe balans van werken op kantoor, thuis of waar dan ook. Rethinking the workplace is om deze reden het thema van Smart WorkPlace magazine acht. Verspreid door de editie laten vele professionals – afkomstig van onder meer Rabobank, nationale politie, RoyalHaskoningDHV, Croonwolter&dros, Schneider Electric en Allen & Overy – hun licht op dit nieuwe vraagstuk op het vlak van Workplace Management schijnen. Hun bijdrage is herkenbaar aan het ‘Rethinker’-logo.
Ook buiten het thema ‘Retthinking the workplace’ bevat de achtste editie van Smart WorkPlace magazine interessante artikelen. Zo zijn in het Campus Day-katern een artikel over science parks en interviews met voormalig NWO-voorzitter Stan Gielen en de duurzaamheidscoördinator van de TU Delft, Andy van den Dobbelsteen, te lezen. De achtste editie van Smart WorkPlace besteedt eveneens aandacht aan twee onlangs gelanceerde initiatieven vanuit Smart WorkPlace: de Workplace Academy en het kennisplatform GemeenteHuisvesting.
U vindt de digitale versie van de achtste editie in de Kennisbank. Daar vindt u ook de eerste zeven edities en de vijf e-zines die Smart WorkPlace publiceerde. Wilt u achtste editie liever in print? Bestel dan hier.
FMXXL Facilitair Management maakt voor het tweede jaar op rij ...
maandag 27 november
FMXXL is voor de tweede keer op rij uitgeroepen tot een van de 927 snelst groeiende bedrijven van Nederland.
Ontdek het perspectief van de gast
zondag 26 november
Een succesvolle cateringdienstverlening valt of staat met tevreden gasten. Maar wat wil die gast nu precies? Hun perspectief ...