Expertvisies in onderzoek Markt in Kaart
De samenwerking tussen organisatie, gasten en cateraar brengt een passende cateringoplossing dichterbij. Welke visies hebben experts hierop? Lees alle inzichten in het onderzoek Markt in kaart van The Food Office.
Aan het woord komen diverse experts vanuit verschillende hoeken van de markt. Zo geeft Rob Heijink, categoriemanager consumptieve dienstverlening bij RVO, zijn visie op catering: “De doelstellingen die we als overheid gestelde hebben zijn scherp, daar moeten we allemaal onze rol in nemen. Er ligt nu te veel verantwoordelijkheid bij de cateraar, daar kan vanuit opdrachtgevers sterker op ingespeeld worden.”
Vanuit integraal facility management geeft Hans Thijssen van HEYDAY aan: “Technologie kan ondersteunen in het maken van een fijnere werkomgeving. Dat haalt de sociale behoefte echter niet weg, mensen willen contact en willen toch iemand achter de balie zien.” En over data zegt hij: “We hebben nu vooral stuurinformatie, maar voorspellen op basis van data is in mijn ogen nog wel een grote stap.”
Goede gesprek voeren
Ook Jan Tromp, directeur facilitaire service organisatie bij hogeschool Saxion, komt aan het woord over de omvang van de uitdagingen: “Je hebt minimaal een jaar nodig om het goede gesprek te voeren met een doelgroep om tot een gedragen visie te komen. In gesprek gaan is cruciaal voor de visiefase, maar zeker ook wanneer het contract eenmaal loopt.”
Download het onderzoek
Download het volledige onderzoek op deze pagina.
Maak een hybride werkrooster dat werkt voor je team
zaterdag 29 januari
Het traditionele kantoorwerkmodel heeft plaatsgemaakt voor een meer flexibele aanpak. Terwijl organisaties soms worstelen ...
i3-Technologies en CTOUCH lanceren i3CONNECT in 2025
zaterdag 29 januari
Dit nieuwe merk, ontstaan uit de fusie van de twee toonaangevende innovators op het gebied van interactieve technologie, ...