Gelrepark BV kiest HEYDAY Facility Management als servicepartner voor Landmark Arnhem
In augustus opent Landmark Arnhem een duurzame, toekomstgerichte werkomgeving in een iconisch kantoorgebouw, bekend als 'Ohra-toren'. Smart WorkPlace partner HEYDAY Facillity Management is servicepartner.
In samenwerking met HEYDAY Facility Management transformeert de eigenaar Gelrepark BV, een joint venture tussen de Renschdael Groep en Dutch City Development, dit iconische gebouw tot een prachtige multi-tenant kantooromgeving met een uitgebreid hospitality-, horeca- en serviceconcept. Dit maakt Landmark Arnhem de ideale plek voor het nieuwe hybride werken.
Pal aan de A325, centraal gelegen langs de verbindingsas Nijmegen-Arnhem, trekt Landmark Arnhem direct de aandacht. Vijfentwintig jaar geleden werd dit iconisch pand gebouwd in opdracht van een verzekeringsmaatschappij. Dankzij een fysieke verduurzaming, een volledig nieuwe inrichting en een onderscheidend service- en hospitalityconcept is Landmark Arnhem klaar voor een nieuwe toekomst. Het kantoorgebouw wordt getransformeerd tot een high-end werkomgeving met veel licht, lucht en ruimte.
HEYDAY Facility Management ontwikkelde samen met Gelrepark BV voor Landmark Arnhem een uniek concept waarin samenwerken en ontmoeten centraal staat. Het faciliteren van deze functies is van belang geworden nu hybride werken niet meer weg te denken valt. Landmark Arnhem biedt efficiënte kantoormeters in combinatie met een state-of-the-art vergaderconcept inclusief ontmoetingsplekken. Uitgebreide horeca- en servicefaciliteiten ontzorgen de huurders van Landmark in alle opzichten en een doordacht interieurconcept inspireert gebruikers van het pand tot creativiteit en concentratie. Om die reden hebben onder andere Nationale Nederlanden en CRV Holding BV zich als eerste huurders aan Landmark Arnhem verbonden.
Als serviceprovider verzorgt HEYDAY Facility Management na opening ook de volledige facilitaire dienstverlening. Dit resulteert in een levendige Piazza met centrale receptie, all-day-bar, state-of-the-art vergadercentrum, restaurant en een professioneel serviceteam. Het serviceteam van HEYDAY Facility Management , ondersteunt door de Landmark Service App, is het eerste aanspreekpunt voor gebruikers en bezoekers. Via deze app kunnen gebruikers een bepaalde ruimte en de gewenste faciliteiten reserveren, bezoekers aanmelden bij de receptie, het activiteitenprogramma of de menukaart raadplegen of een storing melden. De app vormt bovendien een belangrijk communicatiemiddel voor de Landmark-community.
“Landmark Arnhem is een plek voor bedrijven die heel bewust kiezen voor een gezonde, faciliterende werkomgeving met een professionele uitstraling. We bieden een uitzonderlijk hoog serviceniveau. Iedereen die Landmark Arnhem betreedt, wordt van alle gemakken voorzien. Op deze manier creëren een werkomgeving vol beleving, een plek waar je wilt zijn”, zegt Vincent Hofs namens Gelrepark BV “Om dit te bewerkstelligen, hebben we HEYDAY Facility Management als expert in de arm genomen. Er was direct een klik. Samen maken we van Landmark Arnhem een levendige plek vol ambitie.”
“Na het realiseren van een prachtig pand, begint het eigenlijk pas. Je brengt een pand tot leven door het creëren van een omgeving waar de verschillende doelgroepen graag verblijven en met elkaar in contact komen. Ons concept maakt dit mogelijk voor Landmark Arnhem”, zegt Sarah Blonk, klantmanager bij HEYDAY Facility Management . “Landmark staat voor welzijn, authenticiteit en optimisme. Het is een eer om voor zo’n mooi pand een concept neer te zetten en de facilitaire services te regisseren. We kijken er enorm naar uit om alle gebruikers te gaan ontvangen en ontzorgen.”
Ontdek het perspectief van de gast
zondag 26 november
Een succesvolle cateringdienstverlening valt of staat met tevreden gasten. Maar wat wil die gast nu precies? Hun perspectief ...
Koning Willem I College nieuwe partner Smart WorkPlace
zondag 26 november
Het Koning Willem I College is een plek waar talent tot bloei komt. Om bij te dragen aan wederkerig leren sluit het ...