Eindgebruikers centraal
Het nieuwe Smart WorkPlace Magazine is er bijna en staat in het thema van 'Employee experience'. Lees hier alvast over een aantal experts die hun kennis delen in deze nieuwe editie.
Op de foto bovenaan: Karin Mars van VodafoneZiggo
Wil je je ook inlezen in andere thema's van de werkplek? Lees alle vorige edities van het magazine gratis online. Binnenkort verschijnt hier ook het nieuwe magazine.
Employee experience
Het hebben van een goede employee experience strategie is steeds belangrijker, in een periode waarin er schaarste is op de arbeidsmarkt en waarin medewerkers, die hybride werken, minder naar kantoor komen. De inrichting van de werkplek en de rol van technologie worden bij het bepalen van deze strategie steeds belangrijker. Een strategie die begint met het centraal stellen van de medewerker. In het onderwerp bespreken experts onderwerpen als 'Twaalf zintuigen', duurzaamheid, Zero Emission en Smart Buildings, lees hier alvast een paar quotes die deze thema's inleiden.
Iris Bakker, interieurarchitecht en oprichter van Levenswerken.
"Zintuigen lijken maar een soft goedje te zijn. Niets is minder waar. Wetenschappelijk onderzoek wijst uit dat sturen op de totale belevingskwaliteit van de werk- en leefomgeving mogelijk is, door gebruik te maken van kennis van de twaalf zintuigen."
Marcel Boltjes, Competence Manager Service design & Hospitality bij ASML.
"De Workplace Experience is voor ons een integrale benadering van ‘design’, ‘hospitality’, ‘technologie’ en ‘people & culture’. "
Geerke Versteeg, CEO & Co-founder PHI Factory.
"Regeneratie betekent dat we het leven centraal zetten bij alles wat we doen. Op organisatieniveau is een regeneratieve organisatie dus een organisatie vol leven."
Karin Mars, Director Workplace & Facilities bij VodafoneZiggo.
"We informeren mensen over onze cultuur en bijbehorende waarden en reiken handvatten aan om deze echt te omarmen, en waar nodig aan te passen."
Bas Reijmers, Sales Manager bij AENC Groep.
"Medewerkers willen tools gebruiken mits je ze gebruikersgemak, plezier en functionele vooruitgang geeft."
Meer artikelen van Smart WorkPlace
Column: Nog maar 80 uur per week naar werk?
zondag 3 december
Een opvallende ontwikkeling: Medewerkers van JP Morgan gaan nog 'maar' 80 uur per week naar werk. Nick Lettink, Directeur ...
Zo ziet het perspectief van de cateraar eruit
zondag 3 december
Je selectie van de cateraar is van grote invloed op de medewerkerstevredenheid en het succes van het werkplekconcept. Het ...