Round Table: Zet de eindgebruiker centraal

Round Table: Zet de eindgebruiker centraal

Een employee experience strategie is belangrijk in een periode waarin medewerkers, die hybride werken, minder naar kantoor komen. NTT organiseerde er samen met Smart WorkPlace een Round Table over bij FrieslandCampina.

De deelnemers waren het erover eens dat werkplek en technologie belangrijke enablers zijn, maar dat een goede employee experience begint met het centraal stellen van de medewerker.

Trends

De Round Table trapt af met een levendige discussie over de voordelen en nadelen van Copilot, de AI-assistent van Microsoft. Daarna is er een presentatie door Arne van Delft van het jaarlijkse rapport dat NTT publiceert over trends op de werkplek. Van Delft, die zich bij NTT bezighoudt met employee experience, smart building en data-analyse bij de klant, sluit zijn presentatie af met de opmerking dat de eindgebruiker centraal hoort te staan en dat de technologie daarbij faciliteert. “De technologie en de werkplek moeten de gebruiker faciliteren. Daarbij hebben zowel de business als HR, facility, vastgoed, IT en workspace een stukje van de puzzel in handen om dat in orde te maken.” Daarmee ben je echter nog niet, aldus Van Delft: “Uiteindelijk is voor de employee experience de identiteit van je bedrijf namelijk net zo belangrijk.”

Deelnemers

  • Allard Sombroek, workplace specialist bij NTT Nederland.
  • Arne van Delft, smart building consultant bij NTT Nederland.
  • Laurent van der Raad, business unit manager intelligent workplace bij NTT Nederland.
  • Annemarie Melissen, workplace consultant real estate bij FrieslandCampina.
  • Paul van Rijn, workplace consultant bij RVO.
  • Alfo Mulder, lead IoT smart business solutions bij VodafoneZiggo.
  • Marcel Boltjes, competence manager service design & hospitality bij ASML.

Lees het volledige Round Table verslag hier.

Delen: Twitter LinkedIn Facebook

permalink

Naar het overzicht

Terug naar boven