Vital Water nieuwe partner Smart WorkPlace
Als je de eigenschappen van water optimaal kan maken, dan heb je iets heel waardevols in handen als het gaat om welzijn en functioneren. Dat zegt Marjanne Bulk van Vital Water, de nieuwe partner van Smart WorkPlace.
Welke kansen/ontwikkelingen ziet Vital Water voor de werkomgeving van de toekomst?
“We vinden het steeds belangrijker om in een gezond werkklimaat te werken, omdat dit ons energie geeft. Een gezond werkklimaat wordt bepaald door de omgeving, maar ook door gezonde voeding en gezond drinkwater. Wat we eten en drinken heeft grote invloed op hoe we ons voelen. Water is, net als zuurstof en voeding, een primaire levensbehoefte van de mens. Als je de eigenschappen van water optimaal maakt, dan heb je iets heel waardevols in handen als het gaat om welzijn en functioneren.”
Welke rol kan Vital Water daarbij spelen?
“Ik help zowel particulieren als bedrijven om kraanwater om te zetten in gezonder drinkwater door het leveren en implementeren van apparaten die hiervoor gemaakt zijn. Naast het daadwerkelijk aansluiten van deze apparaten, maak ik mensen ook ervan bewust op welke manier water met de juiste eigenschappen bijdraagt aan meer vitaliteit.
Kangen Water® is kraanwater dat door filtratie en ionisatie is omgezet in zacht smakend drinkwater met de juiste eigenschappen voor het lichaam. Het is superieur aan kraanwater en flessenwater. Het water valt niet zwaar op de maag, waardoor men er gemakkelijker meer van drinkt. Ideaal voor meer vitaliteit op de werkvloer en voor de thuiswerkers. De ervaring leert dat mensen die Kangen Water® drinken ook minder behoefte krijgen aan koffie of thee.”
Waarom is het belangrijk voor Vital Water om in een platform als Smart WorkPlace te participeren?
“Voor Vital Water is het belangrijk om aangesloten te zijn bij Smart Workplace, omdat dit netwerk van partners en experts, net als ik, op nieuwe manieren denken over werken aan een duurzame en gezondere werkomgeving. De positieve effecten van geïoniseerd Kangen Water® zijn wetenschappelijk onderbouwd. Het enige wat er nog moet gebeuren is dat meer mensen het gaan ervaren. Ik geloof erin dat hoe meer mensen dit water gaan drinken, hoe groter het bewustzijn van vitaal water wordt.”
Meer artikelen van Vital Water
Highlights uit onderzoek Markt in Kaart
zondag 10 december
De perspectieven van opdrachtgevers, cateraars en gasten ontdek je in het onderzoek Markt in Kaart van The Food Office. ...
Ontdek het perspectief van de gast
zondag 26 november
Een succesvolle cateringdienstverlening valt of staat met tevreden gasten. Maar wat wil die gast nu precies? Hun perspectief ...